Tuesday 7 September 2010

Pondělí - doktoři (7.8.2010)

Pondělí

Opět jsem se moc nevyspal. Ráno jsem absolvoval přednášku ze "software security" - učí ji mladá Norka s výbornou angličtinou. Zdá se, že to bude užitečný (ale pro mě ne zcela zajímavý) předmět. Po přednášce jsem u PC zjistil, kam a jak za doktorem. NTNU má svoje zdravotnické centrum. Zašel jsem tam a na recepci se nechal vyslechnout. Objednali mě na čtvrtek dopoledne. Mé naléhání, jestli by to nešlo dřív vůbec nepomohlo. Čtvrtek mi přišel příliš daleko a chtěl jsem svůj problém (s únavou a slabostí) řešit hned. Na "student service" (služba pro studenty, poradí, pomůžou) jsem se doptal a dostal jsem radu, že mám zkusit místní nemocnici. Došlapal jsem tam. Je to velký komplex mnoha budov. Nevěděl jsem, kde začít, tak jsem se ptal lidí. Nějaké studentky mi ukázaly mapu komplexu - byly na ní vyznačené informace. Došel jsem tam, vysvětlil svůj problém a dostal jsem radu, že mám jít na "emergency" - tedy pohotovost.

na pozadí hlavní budova kampusu Gløshaugen
Ujišťoval jsem se, zda je právě pohotovost správné místo, kam jít - jestli nemám raději navštívit praktického lékaře. Ano, byl jsem ujišťěn jít tam. Na pohotovosti si mě sestra zavedla do systému, ale když vyslechla mé problémy, tak mi sdělila, že pohotovost není pro takové případy. Zkusila někam zavolat a hovořila s někým asi dvě minuty. Pak mi řekla, že na mě doktoři nemají čas a že bych měl počkat do čtvrtka. Prý to je naprosto běžné se takto cítit. Už jsem neměl více síly bojovat a tak jsem se smířil s tím, že doktora uvidím ve čtvrtek. Zpět jsem to vzal jinou cestou a udělal alespoň pár fotek.

Odpoledne jsem navštívil ještě přednášku z linárních metod - nic zvláštního. Večer jsem vyřešil úkol do téhož předmětu a šel jsem přibližně v sedm hodin spát.

No comments:

Post a Comment